Tuesday, December 22, 2009

BREAST CARE

Breast Cream RM46.00(WM)/RM48.00(EM)

Menjadikan Payudara Lebih Besar, Anjal & Tegang

Breast Cream dari Sendayu Tinggi diformulasikan dari herba semulajadi seperti Pueraria Mirifica dan ekstrak 'Red Clover' menjadikan payudara  yang kendur dan kecil kekal lebih anjal, padat dan tegang. Tekstur krimnya yang halus dan mudah meresap jauh ke dalam tisu payudara menjadikan kulit lebih lembut. Ia turut membantu membesarkan saiz payudara dengan penggunaan yang konsisten.

* Gunakan bersama dengan Beauty & Breast Pump selepas menggunakan Breast Cream untuk hasil yang lebih pantas. Kombinasi produk ini membantu payudara lebih besar dan anjal dengan 4 kali penggunaan sahaja.

BEAUTY & BREAST PUMP RM389.00(WM)/RM392.00(EM)

Membesarkan,Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh

Beauty & Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan  oleh kaum wanita. Dengan pengunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.

* Dapatkan BREAST CREAM dengan PERCUMA dengan pembelian mesin Beauty & Breast Pump.

Keisitmewaan Beauty & Breast Pump
•  Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
•  Mencantik dan melangsingkan tubuh baan.
•  Untuk kesan efektif, gunakan bersama Breast Cream untuk  membesarkan dan menegangkan payudara

0 comments: